Интернет-магазинам

УМОВИ СПІВПРАЦІ КОМПАНІЇ З ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНАМИ​

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Факт розміщення продукції TM Sadko на своєму інтернет-магазині є повним та беззаперечним прийняттям даних умов співпраці.

1.2. Сфера застосування умов співпраці поширюється на всю продукцію ТМ Sadko, яку інтернет-магазин пропонує своїм покупцям за єдиними Рекомендованими роздрібними цінами (РРЦ), викладеними в актуальному Прайс-листі.

1.3. Для нового Інтернет-магазину надається термін 5 (п'ять) днів для ознайомлення з умовами, викладеними нижче.

 

2. ОБОВ’ЯЗКИ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ

2.1. Дотримуватись визначених РРЦ на своїх веб-сайтах, онлайн каталогах цін, рекламних матеріалах і т.д. Ціни на продукцію ТМ Sadko (щодо кожної окремої одиниці товару) повинні бути видимі на сайті і вказані у гривнях. Допустиме заниження РРЦ складає не більше 2 гривень. Завищення ж роздрібної ціни не обмежується.

2.2. Лояльно відноситись до торгової марки Sadko.

2.3. Контролювати отримання товару за послугою «Пряма відправка».

2.4. Заповнювати гарантійний талон при продажі зі свого складу, контролювати і супроводжувати гарантійне та післягарантійне обслуговування.

2.5. Забезпечувати своєчасну оплату за проданий товар.

2.6. Нести витрати за доставку та повернення товару при необгрунтованій відмові кінцевого споживача від замовлення.

2.7. При зміні Рекомендованих Цін для інтернет-магазину надається термін у 2 робочих дні для приведення цін по продукції TM Sadko згідно висланого прайс-листа.

 

3.ОБОВ'ЯЗКИ ТОВ "САДКО"

3.1. Оперативно відправляти замовлення, яке отримане від інтернет-магазину.

3.2. Своєчасно інформувати про зміни РРЦ та надсилати актуальний Прайс-лист.

3.3. Надавати інформацію про існуючі акції та знижки на продукцію.

3.4. Забезпечувати сервісну підтримку продукції.

3.5. Контролювати дотримання РРЦ.

 

4. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ

4.1. Інтернет-магазин має можливість вибору виду поставки : службою-перевізником (Делівері, Інтайм, Міст-експрес). Доставка Новою Поштою здійснюється у випадку оплати за доставку продукції інтернет-магазином, або у випадку відсутності інших служб.

4.2. Отримання послуги «Пряма відправка». Тобто Продавець здійснює відправку товару на кінцевого споживача інтернет-магазину з можливістю оформлення функції «зворотня доставка» коштів або «накладений платіж». Зверніть увагу, оплату пересилки грошей несе кінцевий споживач за тарифом вибраної служби перевізника (Нова Пошта або Інтайм).

4.3. Надання Безкоштовної доставки для замовлень на суму більше 400 грн. Ця інформація повинна бути прописана і видима на сайті Інтернет-магазина. Якщо магазин не вказує доставку на нашу продукцію у розмірі 0 грн (для замовлення на суму більше 400 грн.), то йому здійснюється відправка за умовами оплати, прописаними на сайті даного Інтернет магазина.

4.4. Можливість вибору оплати замовлення:

- готівковий розрахунок;

- розрахунок на банківську картку

- розрахунок при отриманні на службі перевізника

4.5. Можливість бути представленими на офіційному сайті ТМ Sadko (посилання на інтернет – магазин у розділі «Где купить» ).

4.6. Надання гарантійного та післягарантійного обслуговування.

4.7. Користування нашим фото-каталогом (для викладення інформації на сайт).

4.8. Отримання знижки на продукцію ТМ Sadko згідно умов прайс-листа.

 

5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

5.1. Цілодобово в автоматичному режимі Продавцем проводиться моніторинг цін на продукцію ТМ Sadko в інтернет-магазинах. У випадку виявлення занижених цін (демпінгом вважається заниження ціни навіть на одну позицію товару більше, ніж на 2 грн.), відповідний інтернет-магазин щоденно до 12.00 повідомляється про порушення і йому дається термін у 1 робочий день (до 17.00) для приведення цін у відповідність до визначених РРЦ. Якщо після даного терміну ціни не було виправлено, до порушника застосовуються санкції, які діють до приведення цін в порядок:

  • позбавлення будь-яких знижок на весь асортимент ТМ Sadko

  • позбавлення безкоштовної доставки.

5.2. У випадку виявлення порушення цінової дисципліни від 2х разів на протязі місяця, до порушника застосовуються санкції

- зняття із офіційного сайту терміном на 3 місяці (якщо порушник представлений у списку)

- припинення відвантаження товару до виправлення цін на сайті.

5.3. У випадку повторного порушення цінової політики після факту, який описаний в п.5.2, з інтернет-магазину знімається право на продаж продукції ТМ Sadko, тобто Покупець зобов’язується видалити продукцію зі свого сайту на термін 6 місяців з можливістю повторного розміщення товару через вказаний термін.

5.4. Інформація про Інтернет-магазини, які систематично порушують умови, буде надана всім партнерам-Покупцям.

 

6. ІНШЕ

6.1. Кожен інтернет-магазин має право надати менеджеру свої пропозиції стосовно РРЦ, на які отримує обгрунтовану відповідь. Також може поскаржитись щодо інших інтернет-магазинів, які порушують правила цін, менеджеру або за адресою office@sadko.ua

Присоединяйтесь к нам