Підтримка

Етап передпродажного облуговування включає організацію робіт в рамках фірмового сервісу ТМ Sadko.

Мета передпродажного сервісу - передбачає підготовку товару до покупки та експлуатації, максимальне полегшення торговому персоналу його збут, а покупцеві - його придбання.

Різні типи елементарних послуг, які входять до складу послуги передпродажного обслуговування, можна згрупувати в такі основні види діяльності:

Тестування кожної одиниці товару в технічної лабораторії

Вся продукція проходить перевірку і передпродажний запуск. Заливається паливо і масло в карбюратор. Після цього проводиться запуск і перевірка на працездатність. Шанс отримати несправне обладнання зведений до нуля. Ви завжди і всюди отримуєте тільки працююче обладнання з пакетом документів, в яких вказується дата перевірки, особистість перевіряючого, його підпис, унікальний код товару.

Навчання та консультування з технічної експлуатації обладнання

Інформування клієнтів є важливим видом діяльності, що заключається в зборі та поширенні економічної інформації; одночасно з цим здійснюється розробка і поширення технічної документації, пов'язаної з просуванням товарів на ринок, з експлуатацією та ремонтом обладнання. Консультування споживачів передбачає безкоштовне забезпечення покупців даними про продукт, додатковою інформацією та необхідними порадами щодо його використання.

Такі послуги, як демонстрація обладнання та навчання споживачів, також мають важливе значення. Для товарів застосовують останні досягнення технологій, навчання користувачів є істотною частиною технічного обслуговування, без якої функціональні якості виробів не можуть бути використані в повному обсязі.

Підготовка до експлуатації включає в себе дії, що допомагають клієнту придбати матеріальний виріб, пристосувати його до існуючих умов праці, а потім запустити в експлуатацію.

Присоединяйтесь к нам