Умови гарантії SADKO

Умови гарантії

1. Послуги щодо гарантійного обслуговуванню надаються тільки протягом гарантійного терміну, якщо разом з несправним виробом надається чітко і безпомилково заповнений гарантійний талон (з зазначенням дати покупки, моделі виробу, його серійного номера і найменування продавця), плюс оригінал касового (товарного) чека. Сервісний центр має право відмовити надавати безоплатні гарантійні послуги, якщо ці документи не надаються, надаються не в повному обсязі або заповнені нерозбірливо. Ця гарантія недійсна, якщо назва моделі або серійний номер на виробі змінений, видалений або нерозбірливий. Гарантійний період на виріб продовжується на час перебування виробу на гарантійному ремонті. Відповідна інформація про отримане гарантійне обслуговування повинна вписуватися в гарантійний талон представниками вповноваженої сервісної організації, що виконала ремонт, відразу ж після його завершення.

2. Ця гарантія не включає в себе витрати на транспортування і покриття ризиків, пов'язаних з перевезенням Вашого виробу до Сервісного центру, або від нього.

Причини відмови від гарантійного обслуговування

  1. Відсутній гарантійний талон
  2. Порушення в оформленні гарантійного талона
  3. Закінчився термін гарантії
  4. Природній знос вузлів і деталей
  5. Пошкодження виробу внаслідок недотримання інструкцій по експлуатації
  6. Недотримання умов зберігання
  7. Недотримання графіка технічного обслуговування
  8. Наявність механічних пошкоджень, що призвели до поломки
  9. Наявність ознак самостійного ремонту
  10. Внесення будь-яких змін або доповнень в конструкцію виробу

Гарантія не розповсюджується

а) на періодичне і профілактичне обслуговування (змазка вузлів, мийка, чистка, заміна масла, підтяжка гвинтів, заміна повітряного фільтра);

б) на ремонт або заміну вузлів та деталей внаслідок нормального зносу, а також на витратні матеріали (елементи, які необхідно регулярно замінювати протягом терміну служби виробу), наприклад: ріжучі вузли та диски та пов'язані з ними деталі, свічки запалювання, храповики, пружини і собачки стартера, повітряний і паливний фільтри, пружини і диски зчеплення, поршневі кільця, шини, ланцюги, провідні зірочки, гумові амортизатори і ущільнювачі, головки тримера, приводні ремені, кордові шнури, електричні дроти і вимикачі системи запалювання, важелі і пружини повітряних заслонок, елементи натягу і кріплення ріжучих вузлів, пружина гальма ланцюга, плунжери та приводи масляних насосів, акумулятори);

в) на несправності, що виникли в результаті використання паливно-мастильних матеріалів (бензину, масла, мастила) невідповідної якості;

г) на техніку, яка було відремонтованана або конструктивно змінена особами або організаціями, які не є уповноваженими сервісними центрами.

д) на пошкодження, викликані стихійними лихами і дією непереборної сили, включаючи: нещасні випадки, пожежі, попадання сторонніх рідин і хімічних речовин, затоплення, вібрації, вплив високої температури, неправильної вентиляції, коливання напруги, використання підвищеного електричного струму або вхідної напруги, електростатичних розрядів, включаючи розряд блискавки, і інших видів зовнішнього впливу. Ця гарантія поширюється виключно на продукцію «SADKO ®», зазначену в гарантійному талоні.

Дотримання Ваших законих прав

Гарантія є доповненням до конституційних і інших прав покупців і ні в якій мірі не обмежує їх. Для зручності сервісного обслуговування рекомендуємо Вам протягом всього терміну експлуатації виробу зберігати супровідну документацію, що надається разом з технікою (гарантійний талон, інструкцію по експлуатації), а також документи, що підтверджують факт укладення договору купівлі-продажу (касовий чек, товарна накладна і т. д.).

Присоединяйтесь к нам